lauantai 3. heinäkuuta 2010

Pohjosen poika ei tyttöjä pelkää,ei,ei tyttöjä pelkää!!

Tänään on ollut sellainen normi päivä. Käytiin uimassa,syötiin (of course)ja käytiin R-kioskilta hakemassa elokuva Prinsessa ja Sammakko. Onko joku nähnyt sen? Minusta se oli ihan jees,sellainen normi rakkaus-stoori jne. Mut nyt tulee esittelyä mun eilisistä seppälän ostoksista:) eilen en jaksanu kuvauttaa niitä,mut nyt on kuvat ja kaikki.


Päivän asu oli tänään:
T-Paita ClockHouse
Shortsit Ellos




Oikea hinta olisi ollut 19.95e,mutta alennusta oli -50%,joten hinta oli 9.98e



Seppälän eyeliner 3,95e...niin sanottu MEGAeyeliner ja....

....lopputulos oli tämä! Fail!

Cosmopolitan seppälästä 3,50e


Mut nyt mun täytyy mennä pakkailemaan. Lähden mun teatterikaverin bileisiin. Kaveri soitti mulle äsken ja sanoi että olisi tälläiset tiedossa. Noo,eihän mulla ole muutakaan tekemistä,sou Hellou&Goodbye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti