keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Such a lonely day...










Heippodei! Nyt on kuulkaas taas yksi pikku sukulainen syntynyt maailmaan!Oi ihanaaa,pääsen lellimään oikein prinsessaa!:) Ja sitten mulla oli tänään saksan koe+kaksi sanista:s sanikset meni ihan jees,mutta se koe oli vähän kauheempi. Mutta huomenna olis hissan essee tehtävänä ja palauttaa terveystiedon extra tehtävät ja sitten mulla alkaa pitkä viikonloppu sillä pe ja ma mulla ei ole koetta,eli eka koe on vasta tiistaina ja sekin on yhteiskuntaoppi. En tuu ikinä pääseen läpi! Huomenna olis taas treenit...Ja nyt mulla on mun kaverin kännykkä tesminnässä (Nokia 5230) ja musta se tuntuu iha jees puhelimelta vaikka onki 3G puh:) Mutta ei tänään muuta. Mindis kuittaa!

2 kommenttia:

  1. luulin jo että olit saanu oman kännyn :'D kenen tuo kännykkä on? onko kauankin testissä ?

    VastaaPoista
  2. Jupsi:Luultavasti huomiseen asti se on testissä,sain sen eilen ja palautan huomenna...Ellei me pidetä kännyköitä kauempaa:D Ja toi kännykkä on yhden teatteri kaverin:) Joo,en ole saanut vielä omaa tollasta mut aika pian haluan sen hankkia!<3

    VastaaPoista