tiistai 29. tammikuuta 2013

inspiration......

Juuuuuuuuuuuu elikkäs pitäis tästä mun kämpästä lähtee veke ja uuteen asuntoon. Kun löytyis se uus asuntokin ensi! Eiköhän mun tuurilla ala remontti ja taas lähdetään. Enhän mä tässä asunu kun alle puoli vuotta! Jumalauta sanon minä!


Oon kyllä käynyt katsomassa asuntoja, ja yks tietty olis lähellä mun sydäntä, mutta ei oo tullu vielä tietoa tuleeko musta sen vuokraaja vai ei. Mutta tällaset ei estä mua haaveksimasta eikä sisustamisen iloa voi enää sammuttaa :D



Tää kaikki stressaa mua kyllä nyt aika paljon, että kyllä mä oon tätä kaikkea porannu ainakin miljoona kertaa päivässä. Meinaa hitto mennä yöunetkin! Ja sitä mä en hyväksy, sen verran tykkään nukkua.. Eiköhän ne tästä, toivon niin!


En tiie löytyykö tästä asunnosta jtn ylimäärästä, koska oon jatkuvasti kipeänä! Nytkin oli molemmissa korvissa taas korvatulehdus ja antibioottikuuri loppui tänään, mutta tuntuu vieläkin korvissa jtn.. En jaksa!




Mutta tuli vähän tällanen valivali postaus mutta ei voi nyt mitään, pakko päästä johonki tätä purkaaan. Kiitos ja anteeksi! Kaikki peukut pystyyn, että kaikki kääntyy parhain päin!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti