tiistai 26. maaliskuuta 2013

Whats in the bag???

 Laukku on tällainen ruskea käsiveska, sain serkulta, joten en tiedä mistä ostettu. Tosi näpsäkkä!

1. Aina löytyy mun ihanainen Lumia 800! Ilman sitä olo on aina orpo..
2. Avaimetkin löytyy aina, jotta pääsen kotiin. Mulla on joku avainneuroosi, sillä mun on pakko tarkistaa aina muutamaan otteeseen, että avaimet on mukana.
3. Lompakko löytyy laukusta melkein aina, sitä tiedä mitä matkan varrelta löytyy:DD
4. Meikkipussi löytyy useimmiten vapaa-ajalla ollessa, kouluun sitä en niinkään ota mukaan.
5. Kalenteri on yleensä mukana, mutta nyt oon laiskana jättänyt sitä kotiin
6. Kamerakin on aika usein mukana ihan varulta, sitäkään tiedä mihin tulee törmättyä tai lähdettyä :)
7. Kuniä pitää olla aina mukana!
8. Käsirasva löytyy aina hoitsun laukusta. Eli käsiä tulee pestyä niin usein, että kädet tuntuu aivan paperilta välillä...
9. Aina löytyy kuitteja yms.... En ymmärrä miksi niitä pitää säilyttää ja sitten ne unohtuu laukun pohjalle!
10. Nykyään löytyy myös aurinkolasit, JOSTA OOON NIIN ILOINEN,KOSKA NIIITÄ TARVII TÄLLÄKIN HETKELLÄ! Jeah! Kesä tulee kumminkin!!
11. Kuulokkeet. Kuuntelen usein koulumatkoilla musiikkia.
12. Huulirasvaa tarvii taas, kuivaa jotenkin tällasilla keleillä huuletkin.

Tässä tällanen postaus välillä! :))

1 kommentti:

  1. Haastoin sut mun blogin puolella! :)

    ---> http://ggonuts.blogspot.fi/2013/04/haastettuna-2.html

    VastaaPoista