keskiviikko 29. toukokuuta 2013

whooah we´re half way there!!



Kuten otsikkokin kertoo niin mun opinnot on nyt puolessa välissä! On nää vikat koulupäivät vaan turhia! Mentiin kyllä onneksi kymmeneen mutta sitten se olikin hengailua 12 asti kunnes piti lähteä käymään opintokäynnillä, joka oli täyttä kuraa! Mut sitten tulinkin kotiin jo 2 aikoihin ja alkoi kova siivoaminen, koska vuokraisäntä oli tulossa käymään shiiiiiiiit! 


Tuo siivoaminen kiinnosti tällaisella kelillä ihan mielettömästi......

Noh vuokraisäntä kävi ja meni :--DD Siihen meni vain 20 min. Mutta sainpahan uuden suihkun! Nyt oonkin valokuvaillu mun kämppää, kun se on vihdoin niin siisti, että siitä kehtas ottaa kuvia tänne blogiin (postausta varten) niin nyt sekin on mahdollista! 


Nyt mun iltapuuhiin pitäis kuulua pakkailua, koska suuntaan kesäksi tuonne Espoon huudeille! Siellä mua odottaa kesäduuni koko kesäks! Jeijj hirveen kivaa ja odotan innolla sitä, mutta toi pakkaaminen ei vaan koskaan suju.. Mitä otan mukaan, mitä voin jättää pois, kuinka paljon jaksan kantaa ???????????? AAAARGH! Ja silti mua houkuttelee tuo mun televisio ja sohva ja tunnin päästä alkava greikku (fuuuuuuuuuuuc-) !!

Mut ennen Espoota suuntaan takaisin Keski-Suomeen tekemään siskon kanssa kutsuja sen rippijuhliin, nuoremman siskon kevätjuhlaan ja sitten iltapäivällä kaverin yojuhliiin! Yhtä juhlaa koko vklp! Me like! Mitäs teidän päättäreihin kuuluu? Ja miten aiotte kesälomaa vietellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti