sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

When the sun shines,we`ll shine together. Told you I`ll be here forever !!

Anteeksi postailun viivästyminen,mut ei vaan oo kerenny postaamaan,taaskaan...alkaa pelottaaa tää ainainen postaamisen jääminen:s
Mutta mutta... Eli siis lähdin keskiviikkona serkun kanssa kohti Tamperetta,taas:D
Sillä illalla oli The Baseballsin keikka Pakkahuoneella. Oli aivan mahtavaa! Päästiin melkein eturiviin eli kuvia ei tarvinnu zoomailla eikä nyt kauheen kökköjä kuviakaan sitten tullu. Plus!! Tämän kaiken lisäksi minä ja minun serkkuni saatiin Bastin kravatti!<3 Oli aika saavutus! Olimme hyvin iloisia ja tulemme varmaan olemaan lopun ikäämme:D Ja tuli sieltä muistokin ostettua,nimittäin The Baseballsin kangaskassi,sekin aika makee. Mutta nyt kuvia sieltä!


Mun ihana laukkuni<3











p.s ei varmaankaan tiedä yhtään kuka oli mun suosikki köh köh:DD ehkä eniten kuvia siitä:--DD
Pp.s Olihan meillä tässä viime yönä/iltana mun 4 kaverin synttärit joita sitten vietettiin yhellä kaverilla poreammeessa,saunassa ja laulaen singstaria:DD Kuvia ja enemmän infoa tuosta tulee ehkä myöhemmin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti