perjantai 27. elokuuta 2010

HellouGoodBye !

Olen melkein terve! Kyllä sieltä joku tuhellus löyty,ja sain sitten antibiootit siihen. Eilen napsin vikat suuhuni ja tän pitäs olla tässä. Kauheen yskän sain kyllä,thänks. Mutta eipä nyt ole mittää erikoista tapahtunut,eilen kyllä itsepäisyyttäni teatteri treeneihin vaan katsomaan. No illalla se nous sit vaan lämpöön että voi sanoa etten ole koko viikkona päässyt kouluun..Mutta ensi viikon ma menen ja samana päivänä on myös koulukuvaus! Ne tuu koskaan onnistumaan multa! Mutta niin,ei nyt sillei ole mitää tapahtunu enkä oo ollu missää niin laittelen kuvia suurimmaks osaks siitä mitä nyt olen tehnyt:)







p.s Pakko sanoo että ADAM LAMBERT on kyllä mies mun makuun! Ihana esiintyminen Ellen DeGerenesin synttäri show`ssa! vaikkakin olin jo tuon kyseisen esiintymisen nähnyt kaverini ipodista,but well! Love Adam still!<3

2 kommenttia:

  1. voi voi sinäkin kipeenä :---(
    MUTTA toi adamin esitys oli niiiin kuuma että....... pelasti päivän kivasti :-)

    VastaaPoista
  2. inga: NO TODELLAKIN PELASTI!: D Olin ihan myyty sen jälkeen,olisin bailannu mukana jos oisin jaksanu,mutta lymyilin vaan peiton alla sohvalla..mut iloinen silti sen jälkeen!Joo,sää vissiin kanssa,parane piakkoin<3 Mulla alkaa jo antibiootit tehdä tehtäviään,kuume laskenu vibii!

    VastaaPoista