sunnuntai 1. elokuuta 2010

Väsyttääää...

Olipas aikamoinen viikonloppu eikä tää lopu vielä. Pääsin tänään vasta kotiin reissultani,joka oli tämänlainen: Perjantaina menin ulos kavereiden kanssa ja joskus 9 aikaan tuli soitto lapsenlikaks serkuilleni. Noo,lähdin illalla sinne sitten ja yllätyksekseni siellä oli Joonatan,mun Hesassa asuva serkku jota olin vimeksi nähnyt yli 5 vuotta sitten. Jonsku oli tullutkin jo silloin perjantaina sinne. Olin hyvin iloinen:) Ja lauantaina sitten oli ne mun serkun juhlat,mutta eipä sieltä mitään kuva matskua oikee saanu aikaseks.. Ja en sitten jaksanut la lähteä käveleen kotiin joten jäin sinne toiseks yöks ja tänään sitten mun kummitäti haki mut aamulla:)
Huomenna olis aikomus mennä mun kummin mukana tuonne Lahteen seikkaileen,josta sitten tulen luultavasti keskiviikkona,ja keskiviikko iltana se olis taas lähtö kohti teatteria (en muista minne päin Suomea)sen meidän kesäteatteri-porukan kanssa. Sieltä pääsemme vasta yöllä pois. Tulee siis olemaan rankka viikko edessä. Mutta ehkäpä saamme kuvia Lahdesta ja sitten niistä kivoista pikkukylistä joissa asustelen muutaman päivän:)
Ny vähän kuvaaa!!





Joonatan!<3 : DDD


Mun uusi vyö,tulee näkymään varmasti koulu asuissani yms.


Haluan samanlaisen lipaston mulle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti