maanantai 29. marraskuuta 2010

Second hours so many days,you know what you want but how long can you wait !

Jeba,tänään oli siis historian koe ja voin sanoa että EI MENNY HYVIN! Oli kamalaa vaan sepittää sinne jtn omaa..Mutta se siitä,huomenna jatketaan matikalla ja keskiviikkona koittais sellainen kuin vapaapäivä. Se onkin hyvä niin voin lukea biologiaa sitä kun en juuri osaa:)
Tänään olen hieman valokuvaillu ja nyt taas myöhemmin pitäisi tuonne teatteritalolle eksyä treeneihin,huomenna jo kenraali ja torstaina ensi-ilta! Yritän saada otettua vaikka kuvia meidän ensi-ilta bileistä:D Ja muuten! Tuo perjantaikin on mulle vapaapäivä ihanaa!
Onko mitään postaus ehdotuksia kertoa minulle? Alan olemaan jo vähän tympiintynyt noihin netin kuvailu juttuihin,kun ei oikein osaa aivot miettiä aiheita...
Hei ihmiset,kohta alkaa joulu ja saa avata kalenterin ensimmäisen luukun! Ja minä aloittelen tuon autokoulun näillä näpyttimille. Tällä viikolla voisin mennä käymää siellä niin olis sekin jo alta pois:) Ja puoltoista kuukautta niin minä olen 18! WHATAA?! Ja tietenkin tässä on muillakin juhlia:) Äitini täyttää 40 ja serkkuni äiti 50! huhuh! Tulee bailausta oikein olan takaa!
Mutta nyt tässä oli tämän päivän kuulumiset ja huomatkaa aiempi postaus! ADIOS!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti