perjantai 22. huhtikuuta 2011

I will always love you!

 Tää on mun lempparipehmo. Tää on ollut mulla melkein koko mun ikäni,sain tän mun vanhemmilta kun olin 2kk eli aika kauan:) Se on jo vähän vanha ja kärsinyt! Mutta silti se on vieläkin esillä mun huoneessa,on se vaan ihana:)))

 Mun lempi karkki on kuin onkin suklaa.. Tuo ihana ja salakavala ystävä...

 Mun ainut ja lempparitaulu mun huoneessa. Kuvassa on meidän mökki:)
 Lemppari nurkkaus mun huoneessa!
 Tietysti on myös ihanin mies maailmassa joka kuuluu mun elämään mun lempilaulajana ja tämä mun lembi-albumina (vielä)
 Ja tässä on ehkä maailman söpöin esine koskaan eikös?:D
 Ja kuten jo varmaan osaatte arvatakin että mun lempi sarjoja on Greikku ja Täykkärit:)
 No tähän mennessä jees puhelin,alkaa jo olee aika vanha ja rämä..Mut tää on tärkeä esine mun elämässä,ilman puhelinta vaan ei osaa enää olla eikä elää...
 Mun lempi kaulakoruni. Sain tän mun kummisedältä rippilahjaksi.
 Mun lempikorut muuten. En paljoa käytä koruja mutta olen nyt oppinut käyttämään sormuksia. Nääki on mun äidin,äidin kihlasormus ja luokkasormus.
 Lempi laukut. Olen vähä hurahtanu laukkuihin! Ne vaan on niin kivoja...
 Lempi aine koulussa on historia,se on niin mielenkiintoista ja innostavaa!
 Lempi tekemistä on nukkuminen,surprise!
 Tykkään aikalailla kaikista mun kirjoista! Mutta yleensä kaikissa mun kirjoissa ON ONNELLINEN LOPPU!! en kestä mitää surullisia loppuja,muuten alan itkee..

 Tulevaiseedessa musta varmaan tulee jonkinlainen hammaslääkäri:)
 Lempi kalenteri. Sain mun kaverilta Suvilta joululahjaksi:)
 Mun tärkein harrastus on teatteri ehdottomasti! Sitä ilman en vois elää:)
 Mun lasit:)
Ja meikkipussi! Myös hyvin tärkeä:)


Saitte tälläisen mun tärkeät esineet yms postauksen:) Hei,nyt on loma ihmiset! Mitäs aiotte tehdä lomalla?

2 kommenttia: