torstai 16. kesäkuuta 2011

kesällä ei saa olla tylsäää !!




Joo,eipä musta ole nyt kuulunu kauheasti eikä useasti kuten hyvän bloggaajan kuuluu...Mutta eipähän mulle ole tapahtunut mitään erikoista enkä viitsisi ihan turhan päiväistä kirjoittaakaan :D
Mutta yritän tässä kyllä suunnitella mahd. paljon menoa kuin suinkin voin. Sillä olen lapsenvahtina melkein koko kesän mun pikkusiskolle. Ja täällä kotona on jo kykitty 2 viikkoa ! Alkaa ahdistaa! Mutta kyllä se tästä,saataisiin nuo ihanat kesä kelit takaisin! Mites teidän kesänne on mennyt?
Laittelin tässä itsestäni hieman kuvia,uusia sekä vanhoja. Mun täytyisi ostaa uusia kielikoruja sillä tästä mun vanhasta alkaa vissii kierteet menny kun se tuppaa lähteen kesken ruokailun.Jep aika ärsyttävää sillä pelkää koko ajan nielevänsä sen. Mutta nyt aurinko hieman pilkistää jo! Onko kellää mitää juhannus suunnitelmia ? Minä alan tsekkailee jotakin myös,samalla voisin tsekata kivat alet nettikaupoista;) Pitäkää hauska päivä !

4 kommenttia:

  1. Vois kans ite mennä vähä tutkaileen nettikauppojen tarjontaa :--)

    www.aamihh.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Jasmine : Näinpä! Mikään ei voita kivoja vaatteita :))

    VastaaPoista
  3. Välillä muuten tuntuu ettei oo kesällä tehnyt yhtään mitään, mutta sitten kun alkaa oikeesti ajatella, onkin tehnyt vaikka mitä. Niiden juttujen ei ees tartte välttämättä olla mitään erikoisia :D. Itsekin tein omaan blogiin vasta listan jossa kirjottelin juttuja mitä on jo tullut kesällä tehtyä niin sinnehän tuli vaikka mitä :D.

    VastaaPoista
  4. I`m Lacking : Totta! Tuota ei edes tullut ajatelleeksi ! Kyllähän sitä on tullut tehtyä vaikka mitä,mutta ne ovat sellaisia pieniä asioita :)

    VastaaPoista