tiistai 21. kesäkuuta 2011

some easy day huh ?

Olen ollut tässä viimeiset 4 päivää mummolassa käymässä,joten postausta ei ole siksi kuulunut sillä siellä ei toimi juuri mikään elektroniikka :) Mutta sekin tuntui aika rentouttavalta! Tänään pitäisi kai nähdä paria teatterikaveria,saa nähdä miten käy.



Ja Juuliaakin pitäisi nähdä kunnolla,mutta eiköhän sillä kohta lopu ne työt ja pääsee sekin lomailee ja sitäkin näkee sitten enemmän :) Ja pääsee mökille ! Oijoijoi kun olen himoinnut mökille aivan liian kauan. Ja toinen asia mitä olen himoinnut on vaatteet! Mikä ihmeen himoitsen-vaatteita-kausi mulla on menossa? En ymmärrä. Mutta hei! Jokos olette käyneet festareilla? Missä? Itse ehkä pääsisin Himos festareille,mutta nähtäväksi jää :P Ja hei,kun koulut alkaa 100 vuoden päästä,meitsi on abi !! MIHIN TÄÄÄ AIKA ON MENNY?!?!



Mutta hei! Milloin tuo Harry Potter & kuolemanvarjelukset osa 2 (kauhean pitkä sana kirjoittaa) tulee elokuviin? Miettikää ! Ja sitten se loppuu! Itse olen ajatellut että "totta kai se jatkuu,joka vuosi uusi harry poitter-elokuva lisää" mutta ei,siihen se jää..Käsittämätöntä. Muistan kun luin sen ekan kirjan ensimmäistä kertaa:) Ja voin sanoa että rakastumista ensi silmäyksellä oli heti ilmassa :D

Pitäkäähän hauskaa !
kuvat weheartista

2 kommenttia: