lauantai 24. lokakuuta 2015

Chritmas



Joulu tunnelmia nyt muillekin! Oon ihan liekeissä, näistä kuvista tuskin on apua! 



Olen miettinyt paljon mitä kaikkea pitää hankkia, lahjat, ruoat, koristeet yms. Jep pakkomielle! Lahjat oon yleensä keksinyt melko helposti, itse tykkään antaa yleensä jotain omatekemää ja ainutlaatuista. Joskus haluaisin olla miljonääri, että voisin antaa kaikille sen mitä haluavat. 



Ja ruoat, ne teen aina itse! Olen ehkä perinteiden orja, mutta mun mielestä ne vaan on tehtävä itse. Voi johtua meidän lapsuudesta. Meidän äiti tekee myös itse kaikki ruoat, on aina tehny, ja ne maistuu vaan taivaalliselta. Samoin on tehny meidän mummu. Joten ehkä se kulkeutuu sieltä. Iskä olis valmis ostamaan kaiken valmiina niin säästyis vaiva, mutta ei! minä teen ne itse :D hieman itsepäinen ehkä..


Kuusi on myös olennainen meidän joulussa. Se on aina hankittu ja aito pitää olla. Joskus harkitsin, kun asuin yksiössä, että hommaan pienen tekokuusen, mutta ei se tuntunu oikeelta. Oikeasta kuusesta tulee se tietty haju ja tunnelma. Joten kuusikin pitää olla että joulusta tulee joulun tuntuinen. Saa nähdä miten koita suhtautuu jouluun, tää tuleva joulu kun on Ransun ensimmäinen.


Koristeiden puolesta en ole niin fanaattinen, ainut mikä pitää jouluna löytyä on hyasintti! Vaikka en siedä kovin voimakkaita hajuja, kiitos migreenin, niin hyasinttia ei voi jättää pois. Siitä tuoksusta tulee niin lapsuusmuistot mieleen. Ja nostan sen aika ylös ettei se aivan haise nenän alla:D Näin se levittää tuoksua aina silloin tällöin eikä haise nenän alla aiheuttaen migreenia. 

Ja nyt joku voi ajatella, että tärkeintähän on se, että saa perheen kanssa olla yhdessä. Tietysti! Mutta mulle tärkeintä on myös se tunne, jonka saan siitä kun saan laittaa joulua muille ja muut nauttii siitä yhtä paljon kuin minä. Sitten nautitaan siitä yhdessä. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti