maanantai 14. marraskuuta 2011

what´s up?





huoh! Yeeees,sitä oltais TAAS kipeänä! Mikä mua vaivaaa? Eikö sitä voi olla terve niin kuin muutkin ihmiset! Menee vaan hermo tähän ainaiseen sairastamiseen..Mut parempi sairastaa nyt pois ja olla sitten loppu vuodesta terve eiks jeah?:) Mutta en nyt tän kummempaa postausta tee,on vähän heikko olo yms. Mutta postauksia on luvassa enemmän tulevaisuudessa (toivon niin!) !!! Sitä edes auttaa muutamat asiat joista saatte postausta ja vastausta myöhemmin;) Mites teillä menee? Toivottavasti te ette ole sairaina! Tai jos olette,sairastakaa nopeasti se pois ettette jää paitsi hyvistä bailuista!!

Hhahahahahah! Olen niin iloinen! Mulla on luvassa ihana loppu vuosi! Tiedossa muutamia reissuja ja parteja aivan varmasti. Ja kunhan pääsen elävien kirjoihin takaisin, alkaa mun elämä loistaa ! :)
Seuraava postaus VOI OLLA HIEMAN ajoissa, mutta tuskin se ketään haittaa. Ja jos haittaa niin älä lue sitä otsikkoa enempää!! Mitäpä siitä sen enempää, kestäkää vielä hetki koulua, kohta lomat ja alle puolen vuoden päästä meikältä loppuu koulut! (toivon ainakin niin...)

4 kommenttia:

  1. minä olen kanssasi kuolleiden kirjoissa, kipeänä nääs myös !;(

    VastaaPoista
  2. Mincha: ooooo,kaikki tuntuu olevan kipeinä!:o Miksei tää jo lopu!!! yhyhyhy,itken mun kurkkuni takia!

    VastaaPoista
  3. samoin!! onneks tänään twilight <3333 ::DDD

    VastaaPoista
  4. Mincha: Niinpä onneks <33 Twilight pelastaa päivän!

    VastaaPoista