tiistai 10. huhtikuuta 2012

Life is like a nintendo game always come to game over!

Nyt on taas tapahtunut kaikkea elämää mullistavaa että huh huh! Osa on huonoa ja osa on hyvää. Huonoja ei jaksa enää murehtia, mutta onneksi on myös niitä hyviäkin juttuja! Oon saanu sovittua yhden sellaisen henkilön kanssa, jota oon jo ikävöiny tovin ja nyt sitten sovittiin! Ja siitä oon nyt iloinen ja onnellinen!! Sit oon onnellinen kavereiden puolesta, jotka on alkanu seurusteleen. (itse olen vielä sinkku,mutta hei,kesä on lähellä!)

Ja nyt pitäis vähä suunnitella jotain tekemistä. Alkaa olla jo vähä tylsää olla kotona, kun ei ole sitä kouluakaan. Mutta ehkäpä tänään vois lähtee hieman ajeleen ja kahvitteleen kaverin kanssa ja kattoo sitten minne tie vie :) Mut näihin tunnelmiin hei vaan hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti