perjantai 6. huhtikuuta 2012

Tattoos!!

Olis kiva saada jokin teksti jonnekin, mutta on aina vaikeaa löytää täydellinen teksti joka sopii juuri minulle ja samalla täytyy miettiä että se on siinä lopun ikää sitten....
Mulla on vasemmassa lapaluussa sellainen kuu/aurinko yhdistelmä, jonka sain rippilahjaks äitiltäni. Siitäkin on jo niiin kauan! Ollu mulla nyt 4 vuotta jos oikein laskin:)
Aion hankkia luultavastikin mun jalkapöytään tuon tyyppisen linnun.Aion ottaa sen sitten mun mummun muistoks sit joskus 100 vuoden päästä sillä mun mummo on supermummo ja elää miljoona vuotta!:)<3
Olis myös kiva tuolla korvan takana/niskassa tollaset kyyhkyt, mutta saattuukohan toi kuinka paljon tatuoida siihen kohtaan?:oo
Varasin myös mun omalle iskällekin muisto tatuoinnin. Se tulee olemaan ankkuri. Siksi, että muistan isäni varmaankin aina veneistä, järvistä, meidän saarimökistä jne joten ankkuri kuvastaa todellakin mun iskää!:)


Äitin kunniaks otan varmaan jonkinlaisen tekstin ja sydämen tai sitten pelkän sydämen! Joo mietitte varmaan, että aika monta tatuointia, mut nää ei todellakaa tuu olemaan suuria! Itse en oikein tykkää värikkäistä ja suurista tatuoinneista.. Itse haluan ne mustavalkoisina ja suhkoht pieninä:) Silloin ne on cooleja siistejä ja hyvännäköisiä;)

Kuvat !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti