lauantai 10. marraskuuta 2012

Just open your eyes


Oon ihan hullaantunut Vain Elämää tv-sarjaan! Ihan mielettömän hyvä ohjelma! Ja ne meinas, että Sing A Long olis seuraava bum tsi bum...no ei kyllä! Voin jopa sanoa, että vain elämää on melkein yhtä hyvä kuin lapsuuteni bum tsi bum!! Eilen siis ilta meni TAAS katsoessa tätä mahtavaa ohjelmaa ja luvassa oli Jonne Aaronin päivä. Ja lainatekseni Sillanpäätä: OLIN IHAN JARTSANA! Voi luoja, että saatiin taas vedet tulvimaan. Ja se Katri Helenan veto Still Alive:sta ei auttanut kyllä yhtään!!

Eilen sitten oli viimeinen päivä työharjoittelussa ja voin kertoo, että kyllä sinne ikävä tulee! Lähellä oli ettei itku päässy, kun ne kaikki halaili mua jne. huhhhuh! No mutta kivoja muistoja jäi ja sinne täytyy mennä moikkaamaan sitten jossain vaiheessa :)
Tänään olis suunta varmaan kaverille viettelemään iltaa ja huomenna sitten luokan kanssa laivalle! Jee jee!! Tätä on odotettu! Ja oon köyhä taas... Ostin kihartimen..Täytyy kohta kokeilla sitä. Mut oon siitäkin silti niiin innoissani! :D
Mut näihin tunnelmiin hyvät viikonloput teille ja minulle ja kuvia saatte varmasti reissun jälkeen ! Heissan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti