torstai 29. marraskuuta 2012

Lahjatoiveita











1. Haluaisin tatuoinnin! Mulla on ihan kamala tatuointikuume päällä! 2. Aamutakki olis aika kätevä olla olemassa. Myös näillä pakkasilla olisi aamulla kiva laittaa aamutakki päälle, kun nousee kaikkien peittojen alta! 3. Kuvastaa tuota ensimmäistä lahjatoivetta :) 4. Oon huomannut, että rannekello olisi todella kätevä! Koulussa kaikki katsovat omasta kellosta, kun minä hikipäässä kaivan puhelinta esiin (ei näin!) 5. Ihanan lämmin kokohaalari! Me like! 6. Meikkejä meikkejä ja vielä kerran meikkejä. Niitä tarvitsee aina ja joka paikassa melkeinpä. 7. Kirjoja lukutoukalle! 8. Raha kelpaa aina, samoin lahjakortit :) 9. Suklaa on se perus ja saatava aina jouluisin <3 font="font">10. Calvin Kleinen Shock - hajuvesi, totaalinen rakkauspakkaus! Täydellisin haju, johon olen törmännyt ikinä! Ja olen aika nirso hajuvesien suhteen! Nyt sitten osu ja kolahti kerrasta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti