tiistai 11. helmikuuta 2014

hullu sä et ole vaikka juuri nyt on vaikeaa

Hellou! Täällä taas! Hitto, että osaa väsyttää. Ei oo ikinä tuntunu niin ihanalta mennä nukkumaan kuin tällä hetkellä. Oon ihan poikki. Nyt on menossa työharjoittelu, jossa painan päivät tai illan niska limassa ja sitten vielä kaikkea muutakin meneillään, joten ajatukset ovat koko ajan jossain menossa. Nytkin meinaa mennä silmät väkisinkin kiinni tätä kirjoittaessa ja suihkussa olis vielä käytävä, oohh...
Laitan parit kuvat koristamaan tätä postausta, koska ei tässä oo mitään järkeä edes postata, mutta teenpähän senkin nyt niin tartte potea huonoa omatuntoa : D

 "I wanna stay up all night and dance around till we´ll see the sun" - you wish! 
 Tunnelmat kohillaan! 
Vaatelipaston kätköistä löytyi mekko, jota en ole ikinä pitänyt, mutta tulee kyllä käyttöön! Miltä näyttää?


 Sisko sai joululahjaksi One Directionin hajuveden, ja pakko sanoa, vaikka en hajuvesien paras ystävä ole, niin tää tuoksuu taivaalliselle! Taidan hankkia itsekin tuota... Samoin Calvin Kleinin Shock for her- hajuvettä! Kaks mun lempparia tällä hetkellä!

Lisää tunnelmaaa <3 font="">

5 kommenttia:

  1. Mä oon itse hajusteille allerginen ja joskus jossain kosmetiikkaliikkeissä ne hajuvedet tuoksuu ihan törkeelle ja on muutenkin tosi voimakkaita. Onneksi kuitenkin joskus löytyy ihan kivojakin tuoksuja ja sellaisia miedompia. Esimerkiksi mun ehdottomat lempparit on DKNY:n Limited Edition tuoksut, koska niissä on musta aika miellyttävä tuoksu ja paljon miellyttävämpi kuin DKNY:n perustuoksuissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itsekin olen melko "allerginen" melko monille tuoksuille, mutta pari helmeä on löytynyt ;) Ja täytyykin seuraavan kerran haistella noita tuoksuja!

      Poista
  2. Tuli mieleen tästä postauksesta, että näin vähän aikaa sitten Mäntän Tokmannilla jotain One Direction -karkkeja :D. Meinasin ostaa, mutta sitten aattelin että niitä vois löytyä jostain muistakin samantyylisistä kaupoista. En oo kuitenkaan onnistunut löytämään. No bändi ei ehkä oo ihan mun juttu, mutta ne karkit ois ollut aika siistejä :D.

    VastaaPoista