maanantai 10. helmikuuta 2014

tattoo fever !

AIVAN JÄÄTÄVÄ TATUOINTIKUUME! OLLUT JO TOSI KAUAN! TAITAA OLLA AIKA MENNÄ MUSTEELLE :D näin viiden vuoden tauon jälkeen..




 Jonkinlainen teksti tulis tohon kyynärvarteen




 Tollanen nilkassa olis aika cool!
 Kylkeen tulee jonkinlainen unisieppari, mutta hieman pienempänä :D
 infinitive- jotenkin toi symboli kiehtoo mua

 Jonkinmoisen ankkuri tatuoinni tuun ottamaan iskän muistoks sitten joskus sadan vuoden päästä!




 Haluaisin tän oik. nilkkaan samanlailla kuin tuossa kuvassa, aika siisti!


Tuun vanhana mummona olemaan varmasti täynnä tatuointeja! : DD
Tällaset linnut tulis mun molemmille olkapäille/rintalihaksiin !!

Katsotaan mitkä toteutuu ja milloin! Oon säästellyt mun synttärirahoja tähän tatuointiin jo jonkin aikaa, mut harkitsen vielä.. Paremminkin päätän minkä otan ensin : DD

2 kommenttia:

  1. Itselläni ei ole yhtään tatuointia, mutta tykkään niistä kyllä. Joskus nuorempana mietti, että vois ottaa muttei oo tullut koskaan otettua :D. Unisiepparit on ollut monesti aika hienon näköisiä.

    Muistan kun joskus nuorena katteli MTV:tä ja siellä oli jollain juontajalla ranteessa tatuointi ja toki itsekin mietti, että sellainen olis tosi siisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeap itse sain ensimmäisen tatuoinnin rippilahjaksi, josta nyt on jo kulunut aikaa :DD ja heti sen ensimmäisen jälkeen olin ihan että tuun ottaan aika monta tatuointia tulevaisuudessa :D ja tässä sitä nyt ollaan, pää täynnä ideoita!

      Poista