perjantai 7. helmikuuta 2014

Toteutuneet toiveet

Oho! Oon ollu ihan älyttömän laiska tän blogin suhteen.. Noo mun kone on kyllä jo siinä vaiheessa, että vois uutta harkita... Mutta tosiaan en oo saanu kuvia koneelle ja muokattua niitä mitenkään koneen sekoomatta, mutta nyt se onnistui, hiljaa hyvä tulee (yeah right!).Mutta nyt sitten kuvia minun joululahjoistani, joista suurin osa toteutu, kuten otsikostakin sen voi jo saada selville. Elikkäs:

 Totaalisen ihanan kynttiläkipon äitiltä
 Hieman kauneudenhoito tuotteita, tulee tarpeeseen aina
 Käsipyyhkeitä ja rahaa
 Da-Capo, love it!
 Iskältä sain sen mun toivoman rannekellon, rakkauspakkaus! 
 Iskä muisti myös mun toisen rakkauspakkauksen, leipää on kulunut monta pakettia! Eli siis leipägrilli!
 Kummitäti osti leivänpaahtimen, nyt kelpaa syödä aamupalaksi LEIPÄÄ!
 Sain muumilakanoita enempikin wihii! Sain pinkit ja harmaat sekä erikseen vielä tyynyliinan
 Suklaasta en luovu jouluna, en ikinä!
Siskolta sain kihartimen, ihanaa!

Voi olla, että unohdin jotain tästä, mutta ne on sitten ollu perus vaatetta yms. Kaikki oli ihania lahjoja ja oli oikein ihana joulu vaikka sitä lunta kyllä kaipailin silloin. Nythän sitä on sitten joulun ja uudenvuodenkin edestä! Voi sitä loskan määrää keväällä.... Mutta tässä toiveet ja toteutuneet sellaiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti