maanantai 31. toukokuuta 2010

C'est le son de l'annee!

Aaaaa,oli sitten tänään ruotsin koe,jei.. Noo nyt sekin ohi tältä vuodelta,ja uusimaan EN MENE!! Oli viikonloppuna aika mahtava meininki:) Kotona en juuri ollut lainkaan ja perjantaina suunnatiin kaverille katsomaan Täydellisiä Naisia ja lauantaina toiselle kaverille Euroviisuja.Elikkä siis nukuttu ei juuri lainkaan:D Mun suosikkeja oli Ranskan Jessy Matador "Allez Ola Olé",Saksan Lena "Satellite",Espanjan Daniel Diges "Algo Pequenito" ja Venäjän Peter Nalitch "Lost And Forgotten". Laitan khyllä teille siitä musaa tänne;)
Tänään on taas nätti päivä!<3 Ihanaa! Ja luin Facebookista (vaihteeks)että kesästä on luvattu harvinaisen lämmin,että tästä vuodesta tulee kuumin kesä ikinä!!
Ja hei! Kuten osa onkin jo laitellut tästä euroviisujen häiriköstä,tietääkö kukaan kuka se oli?:D tai näittekö sitä?
Ja toisekseen,kai te huomasitte Ruotsin pisteiden jakajan!!?? EHKÄPÄ MAAILMAN KOMEIN!!Pakko sanoo että käsitys noista ruotsalaisista vähän muuttui(ei ole siis ollut ruotsalaisia mitää vastaan,mitä sellasta Suomi-Ruotsi juttuja:D) No,minun sydämmeni se Eric Saade nyt kuitenkin vei,so CIAO!

">
Tää oli aika läppä,mut se teki siitä hyvän:)
">
Älyttömän suloinen toi laulaja<3
">
Tässä tää mun suosikki,ihana tanssi!
">

Sitten tämä Eric Saade<3 Silläkin on muutamia biisejä,ja laitankin nyt mun suosikin tähän:)

AIJAIAJAIJAIJAIJAIJAI!!<3
">
Ja tässä sen musavideo<3

8 kommenttia:

  1. oo toi eric on kyllä ihana :-) mutta ei se mulla ylitä adamia läheskään :-D

    VastaaPoista
  2. Inga:Mulla taitaa jopa ylittää:PP sorry! Pidän siitä silti,mut tää vei voiton:DD

    VastaaPoista
  3. haha, mää sanoinkin että mulla :-D ei sitä tarvii pyydellä anteeksi. ja ei toi eric laulullisesti oo musta niin kovin hyvä vaikka hyvännäkönen onkin :-D

    VastaaPoista
  4. Joo,siinä se ei voita Adamia: DDDDDD

    VastaaPoista
  5. hei törmäin sun blogiin, tää vaikuttaa tosi kivalla :> alan ehkäpä seurailemaan

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiva jos tää tuntuu kivalta:) On mukava kuulla että kiinnostaa!

    VastaaPoista
  7. mä löysin ericin jo kun katteltiin koulussa ruotsin euroviisukarsintoja. :--) se on sulosin!

    VastaaPoista
  8. laura: Aijaaa:o Mää en oikeastaan seurannut noita euroviisu karsintoja juuri ollenkaan..Olin kyllä aika pihalla mitä oli tulossa:DDD

    VastaaPoista