maanantai 17. toukokuuta 2010

Monday....

Taas maanantai. Ei olis halunnu tulla yhtää kouluu,vaan jäädä kotiin nukkumaan ja viettämään vapaa-aikaa..Mutta ei! Kuudelta oli herätys,ja tietenkin heräsin jtn 1 vaille 6,aaarrgh!
Mun lomani kului Hallissa(pikku paikkakunta)mun serkun ja mummun luona.En uimaan mennyt,vielä. Pakko se talviturkki jossai vaiheessa heittää pois,mutta vasta sitten ku vesi ainakin 20-30 asteista ja mulla bikinit!!: DD
Mun loma alkoi lapsenvahtina kun äiti oli töissä. Illalla katseltiin sitten Suomen jääkiekko peliä,ja voin sanoa että tuli melkein huudettua (olisin huutanut,mut kaikki oli jo nukkumassa) Olihan siinä pieni ukkosmyräkkäkin torstaina. Kunnon salamat iski Hallissa mut yhtään ääntä se ei saanut aikaseks,kun taas täällä jämsässä oli ihan kunnon myrsky..:s onneks en siis ollu täällä! Mutta nyt kuvia mun lomastani<3



Hallin kavereita ft.mopot:D

Hallin pihakirppis käynnissä

Dataustahan ei harrasteta!

Singstaria laulettiin serkun kanssa tiiviisti perjantaina:)

Lainasin kaverilta GG:n ekan tuottiksen jota nyt tiivisti katselen<3 Chuck on niin rakkaus<3

Uudet arskalasit tuli ostettua keskiviikkona seppälästä 7.90e


Tän tyylinen asu kokonaisuus oli mulla torstaina,ihan sellanen rennolla meningillä mentii
Housut Ellos
T-Paita Gina Tricot


Älyttömän hyvä biisi



Tuli katsottua Täydellisten naisten eka tuottis

Niin ja olinhan mää lauantaina Hallissa myymässä kirppiskellä kamoja pois. Sain toosi ihanan paikan,seisoin siis suoraan auringon alla kolme tuntia putkeen...Sain kyllä nopeesti rusketuksen mutta kyllä mää myös paloinkin...-.- Nyt sattuu!
Iltapäivällä menin vielä tsekkaa kavereita uikkikselle(uimarannalle)ja sielläkin tuli istuttua monta tuntia,iltaan asti. Sinnekin kokoontui porukkaa koko ajan:)
No nyt meen tekee läksyjä ja lukee jo seuraavaan koeviikkoon(tunnollinen oppilas pitää välillä olla:D) Joten Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti