tiistai 11. toukokuuta 2010

It´s a new day of my life

Nyt onkin rento viikko,eilen 11 kotiin,tänään 12 kotiin huominen ainut pitkäpäivä ja to ja pe vapaa! (paitsi to mulla olis treenit mutta ne tuskin kestää kauaa)
Käytii eilen Siljan kanssa kirppiksillä,mutta mulla ei oikee jääny sieltä mitää,joten kävin ostamassa cocista ja jädee piristykseks:) Ja tänään sain mun kengät!<3 aawws! ne on aika söpöt ja ihanat!:)



itse päällystetty kalenteri


Päivän asuni:
Valk.paita Gina Tricot
Vaal.punainen toppi Gina Tricot
Lökähousut Ellos



What`s in there...??

SURPRISE!



Mukana tuli myös valk.nauhat,voi vaihtaa ku siltä tuntuu:)

2 kommenttia:

  1. sulla on ihanan kokoiset jalat :)) mulla itselläni on tosi isot jalat ja mua on aina kiusattu siitä, siks noi sun sirot sipsuttimet otti silmään... ja vähän muuten ihanat kengät, sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:Kiitos! Mutta vinkkinä,kannattaa ostaa kangaskenkiä,silloion jalat ei näytä niin isoilta:) kokemusta on!

    VastaaPoista