lauantai 19. maaliskuuta 2011

Future home...maybe!





Olen jo haaveillut siitä,kun muutan omaan pikku kämppään että sitä pääsis sisustelemaan. On mahdottoman kivaa sisustaa! Ainut miinus on se,että se myös vie mahdottoman paljon rahaa...Mutta en välitä siitä. Mielikuvitus on kiva asia eiks je?:D Tänään on vähän tälläinen meno päivä vissii. Neljältä alkaa nuortenteatteri taas ja tänään on eka tapaaminen..vähä jänskittää vaikka en tiedä miks?:D Sen jälkeen olisi vähän jännitystä ilmassa;) siitä sitten myöhemmin. Nyt eilen sain kirjahyllyyni Greyn Anatomia 3.kauden ja molemmat Täällä Pohjantähden Alla-elokuvat (tajusin juuri että nämä leffat auttavat mua tän jakson historian kurssissa) joten olen aika happy:) Mutta nyt,pitäkäähän ihmiset hyvä viikonloppu,heihei!

2 kommenttia:

  1. Musta tommonen "kirjasto" olis joskus ollut tosi ihana tai joku hylly missä on paljon kirjoja. Tällä hetkellä oon jotenkin ihastunut valkoiseen huoneeseen missä on esim. musta tai harmaa sohva. Semmoseen vois kyllä aika nopeesti kyllästyä. Tai ainakin jos on koko kämppä ihan valkoinen.

    Joskus 10 vuotta sitten lainasin kirjastosta aina hulluna kaikkia sisustuskirjoja ja haaveilin niistä jutuista mitä siellä on.

    VastaaPoista
  2. I`m Lacking: Joo,nyt vähän samaa meininkiä mulla menossa:D Haluan sellaisen todella "siistin" näköisen kämpän. Ja luen aika paljon kirjoja joten varmaan tulee olemaan monen monta kirjahyllyä::DDDDD

    VastaaPoista