sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

How do you do?

Taas se viikonloppu meni aivan liian nopeesti! Huomenna taas kouluun yyh. Olen nyt vahtinut tän viikonlopun mun pikkusiskoja äitin ollessa töissä. Ja eilen olisi ollut lukion kakkosten jatkojen jatkot,mutta minäpä en sitten jaksanut lähteä...ei oikein innostanut. Mutta tänään olisi vielä päästävä tuonne iskälle yökyläileen jeijj! Täytyy ottaa paljon kirjoja mukaan (koulukirjoja) kun siellä saa aina jotenkin luettua paremmin:D J ensi viikolla alkaa TAAS koeviikko,en selviä siitä ikinä! Ja sitten alkaa viimeinen jakso ja sitten on kesäloma! SIIS MITÄ!?!?! Minne tää aika on mennyt? Me ollaan niiku abeja jo:o enkä mä tosiaankaan tiedä mitä aion tulevaisuudessa tehdä hyvä minä! Mutta kaippa sitä täytyis suunnitella jo...däämn!

 

 Ajattelin tämän väristä puhelinta jos päädyn tähän:)
Mun täytyis ostaa uusi puhelin tässä joskus,sillä mun vanha alkaa oikeasti olla jo ihan lopussa! Olen katsellut tätä. Tykkään sen ulkomuodosta ja siitä ettei se ole kokonaan kosketusnäyttö puhelin vaan viestin voi kirjoittaa aivan tavallisesti! Voiko joku suositella tätä? Onko kellään samaa puhelinta ja tietää sen plussat ja miinukset?


Toinen olisi ipod. Mulla on nyt kaikki musiikit puh ja se ei oikein tykkää siitä:s Olen ajatellut ostaa Ipod Touchin vaikka aiemmin halusinkin ipod nanon:DDD mieli vaihtuu kröhöm kröhöm. Mullahan oli tän vuoden alussa  käytössä vähän aikaan tälläinen ja tykkäsin kovasti siitä:) Nyt vaan etsiskelen netistä näitä mahd. halvalla:DDD vinkatkaa jos olisi tietoa!?

Mutta multa on nyt pyydelty sitä video-postausta, ja ajattelin että voisin sen tuossa ensi viikolla ehkäpä kyhäistä:) Ja koska siitä tulee ensimmäinen video postaus niin en anna takeita sen onnistumisesta!
Mutta nyt hyvää sunnuntai päivän jatkoja kaikille!

2 kommenttia:

  1. Mä ostin just ton ylemmän puhelimen pinkkinä. Kaupassa oli toi valkonen näytillä ja se oli kans tosi kiva. Mietin myös tota lilaa, mutta en sitten pyytänyt näyttämään sitä ollenkaan. Toi pinkki on mun mielestä ainakin ihan kiva.

    Muutenkin toi puhelin on ok, mutta välillä menee sekasin sormet kun noi nolla ym.. on tuolla sivussa ja on tottunut, että ne on alhaalla :D. Toi puhelin on myös aika kevyt, mua ainakin välillä ahistaa kun on semmonen olo, että onkohan se enää mukana tai välillä se tuntuu muuten vaan liian pieneltä.

    VastaaPoista
  2. I`m Lacking: Aijaa,no hienoa että se on hyvä,paitsi kun sormet menee sekaisin:D Olen aika vahvasti tuoin kannalla myöskin,se on joko lila tai valkoinen...(?)

    VastaaPoista