perjantai 11. maaliskuuta 2011

Future

HEIJJSAN! Apua! Kävin tässä viikolla varailemassa pitkästä aikaa autokoulusta ajotunteja ja nyt on kaikki ajot varattu! Ensi viikolla on pimeän kurssi ja sitten kahden viikon päästä on rata-ajot:s sen jälkeen on enää yksi ajotunti ja inssi! (ajotunnin liitän inssin yhteyteen) MIHIN TÄMÄ AIKA MENEE! Vastahan mää sen aloitin ! Tässä on koulussakin juuri mietitty että enää 3kk niin alkaa kesäloma ja sen jälkeen ollaan abeja ja sitten 3 jaksoa koulua ennen lukulomaa ja kaikkea muuta hälinää!!!! HEI IHAN OIKEESTI! Alkaa oikeasti pelottaa tällänen järjetön ajankulku:o Mulla ei nyt tavallaan ole luvassa mitään erikoista. Itse olen ajatellut meneväni iskälle taas pitkästä aikaa ja sitten tietysti opiskeleen matikkaa,sitä ku se iskä osaa:D Luvassa on myös (autoilun lisäksi) juhlia,kokeet ja muutamien kavereiden 18 parteja!! :) Ja sitten kun eräs täyttää öähdemme kohti Tamperetta ja suoraan lävistäjälle:P (luulisin :s) Mutta tällästä tällä kertaa. Kesätöihin en ole hakenut vielä,stresaa siitäkin voi juma..mut nyt menoks hei hei!

4 kommenttia:

  1. mäkään en oo hakenu mitään kesätöitä, kun en mä kuitenkaan saa mitään :D vituiks se menis kuitenkin, niin lomailen + lenkkeilen koko kesän (taas) :D

    VastaaPoista
  2. Sippo: Joo,no mun on pakko saada jostai rahaa....:/ Sippo,säähän voit antaa mulle?:DDDDD

    VastaaPoista
  3. ei mulla ole :) vai miten se menikään? :''D

    VastaaPoista