perjantai 4. maaliskuuta 2011

Oltiinko me vähä wanhoja !





Meillä oli nyt melkein kolme viikkoa sitten ne wanhojen tanssit,ja minä olin kivassa 38-40 asteen kuumeessa...not nice! ja myöhemmin ensi avussa selvisi keuhkoputkentulehdus..mutta nyt olen tervehtynyt ja elämä alkaa taas:DDDDDD saatte vähän kuvia sieltä tansseista,mutta itse meidän kameralla ei noita kuvia oikein saatu,joten ystävät käytän muutamia teidän ottamia kuvia älkää suuttuko??:D noin. tänään olisi mun kaverin 18 vuotis bailut niiden kotona joten saa nähdä löydetäänkö mut sieltä sitten illemmalla:) ja pitäs vissii näkyillä muutamaa mun teatterifrendiä:) ja huomenna suuntana sukulaisemme 5-kymppiset:D hurrei! ciao teille ja hyvät viimeiset lomat!:)

6 kommenttia:

  1. Kannattaisko kysyä niiltä, jotka noi kuvat on ottanut, että saatko laittaa niitä ? :']]

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: kyllä kannattaisi,mutta valitsin kyllä sellaisia kuvia mistä ei nyt kamalasti selvää saa että kuka kuvissa esiintyy:D

    VastaaPoista
  3. Tsekkaa mun uus blogi: http://suvylee.blogspot.com/

    ; )

    VastaaPoista
  4. SuvyLee: oijoi,kyllä ja heti paikalla!:)

    VastaaPoista
  5. Hei mitäs mitäs ole edes huomannut tämmöstä postausta :o erittäin hyvä !! ja erittäni täydellinen kuva siellä valokuvausliikkeessä hehehe

    VastaaPoista
  6. Jupsi: ::: DDDD aika mahtava kuva joo!

    VastaaPoista