perjantai 10. heinäkuuta 2015

OMFG

Siispä minä en alkuunsa mikään fani ollut, mutta heh ei siihen kauaan menny. Siskohan on ollut kauemmin fani ja tietää kaikesta kaiken ja sen unelmana oli nähdä nää livenä, johon tuli viime syksynä oiva mahdollisuus, kun olivat päättäneet tännekin nyt kesällä tulla. Ei muuta kuin One Directionin keikalle! Ja osuikin niin sopivasti tuo keikkakin, että siskolla oli syntymäpäivätkin samaan aikaan! Joten minähän sitten klikkalin nopeasti liput meille ja sisko sai unohtumattomat synttärit ikinä! :))


Matkattiin siis lauantaina kohti Helsinkiä bussilla (Oli muuten hieman kuuma!) ja päästiin äidin luokse espooseen majoittumaan. Heitettiin tavarat pikapikaa sinne ja uudestaan junalla kohti pasilaa! Sitten alko jo jännittämään!


Ihmisiä oli niiniiiiiin paljon!! Ihan hirvitti lähtee jonottelemaan! Mutta onneksi jonotus meni hyvin ja aika nopeasti niin päästiin nauttimaan hyvästä musasta. Sitten alko oleen lämppäreiden jälkeen jännää, kun poikien oli aika saapua lavalle! Yleisö oli ihan villinä (minä mukaan lukien)!


Show kesti sen pari tuntia, jonka jälkeen olin aivan loppu! Mun jalkoja ja selkää särki niin paljon, mutta oli kyllä sen arvoista. Olin jotenkin niin happy, jo siskonkin puolesta. Oli hyvä loman aloitus kyllä. Eikä tätä unohda ikinä! 


Ja tääkin nähty ihan livenä, uuh! Aivan mahtavaa! Eipä tästä osaa muuta kertoa, kun tää oli vaan niin huippua! Ihanaa kun on kesä! <3 p="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti