perjantai 9. huhtikuuta 2010

I`m fallin in love with your favourite song,I`m gonna sing it all night long,I`m gonna dance with somebody !!

Nyt se on ohi! VIBIII! vihdoinkin,olen odottanut tätä tunnetta,vapauden tunnetta:)
Tänään mun kaverit menee Jyväskylään muodin yöhön,jonne minä en pääse koska Matti on käymässä mun kukkarossa:(
Mut toivottavasti ne löytävät paljon kaikkea ja voivat postailla sitten(vink vink!):D
Minä taas aion tavata muutamaa muuta ystävää ulkona tänä iltana,ja ehkä päädytään kattoo joku leffakin,who knows?Mutta nyt mä ajattelin näin kevään kunniaksi tehdä tuollaisen osto listan,tavallaan..Mulla olis vielä muutamaa kesävaatetta vaille toi mun vaatekaappini joten..H&M:ltä löytyy aina kaikkee kivaa!:)


Ja nyt lähtee tiukka rahan keruu ens syksyyn asti,että saan tuon koneen itselleni..Wish me a luck!

Lisäksi Ellokselta ajattelin tilata tuollaiset Puman kengät. Rakastuin noihin kenkiin ihan heti kun näin ne,nice ha?





4 kommenttia:

  1. Katja:Kiitosta,tarvitsenkin sitä:DD

    VastaaPoista
  2. OIjjoi noi puman kengät on niin rakkautta <3 ja punosvyöt on toinen juttu joihin olen tänä keväänä kans ihastunu =) Kiva blogi sulla=)

    VastaaPoista
  3. Essikatariina: Oi kiitosta=) Kyllä,rakastuin kanssa noihin kenkiin mutta taitaa ny tjuuri jäädä haaveeksi,joskus sitten mutta tuo vyön on pakko päästä mun kaappiin:)

    VastaaPoista