torstai 15. huhtikuuta 2010

Waiting for your kiss to take me back home...







Tämä löytyi mummulta! Tuo ruutu paita.ok,kaikki eivät ehkä pidä siitä,but i like!:)




Joo,tiedän,postailu on jäänyt taas...Mutta en sano että mulla ei oo aikaa,koska mun kaverit tappais mut jos sanon niin,sillä mun jaksoni on epätavallisen rento:o
Joten en siis sano mitään...:)
Olin kavereiden kanssa ulkona tiistaina ja keskiviikkona,joten tulihan sieltäkin otettua muutamat kuvat ja videot.Gash,mulla oli maha kipee nauramisesta kun pääsin kotiin:D Kohta mun pitäis lähtee käymää mun serkkujen luona laittamaan mun pyörä kesä kuntoon,finally! VIBII! kesä tulee<3
Ja tänään en mennut kouluun,jäin kotiin vahtimaan siskoa,kuumeessa kun on,jes!
Mutta viikonlopulle ei olekaan mitään suunnitelmia,paitsi että perjantaina kaverit menee katselemaan täykkäreitä(täydellisiä naisia)jonne en pääse,sillä pääsen vahtimaan serkkuajni illaksi,mutta onneksi pääsen ZUMBAAMAAN sunnuntaina! OUJEE! LET`S DANCE!
Ja kaiken kukkuraksi,tein valtavan löydön! Mummun vaatteista! U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A !
Mutta uskokaa tai älkää,niin tein:) Ja ehkäpä se nähdään päälläni jossain vaiheessa:PP

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti