tiistai 11. tammikuuta 2011

Anna aikaa,niin saat enemmän taikaa !!

Luoja että osaa stressata! Koulu taas kerran,mutta tällä kertaa se on näiden wanhojentanssien ansiota...Mä tilasin mekon,mutta tänään tuli ilmoitus että se saapuisikin vasta maaliskuussa ja tanssit olis helmikuussa...ja tänään taas selattiin kaikki nettikaupat äipän kanssa...Noo,itse asiassa me löydettiin yks kiva ja tilattiin se:) Toivotaan nyt että se olis sopiva,sillä mää tykkäsin siitä aika paljon ! Huomenna pitäis mennä käymään sitten kampaajan luona puhumassa mun kampauksesta ja meikistä:P Mää tyksin enemmän näistä kaikista tälläsista,mutta se tanssi saattaa olla iha eri asia...:s




Olin eilen iskän kanssa Tampereella etsimässä mulle mekkoa ja kenkiä. No mekkoa ei löytynyt ja kenkien kanssa mentiin iskän kanssa ristiin..Iskä luuli että käyän itsekseni siellä ja mää luulin että me mennään yhdessä. Joten ei sit niitäkään saatu sillä reissulla...Ainut mitä tuli ostettua sieltä oli Putouksen ensimmäinen "tuotantokausi". Tää on niin hyvä sketsiohjelma!:D (Jep,itse kun olen hieman teatterifriikki kaikinpuolin,niin tää ohjelma iskee muhun) Viime vuonna mun lempihahmo oli Marja Tyrni,Kete Rahkonen ja Jone Riksusta. Tänä vuonna se taitaa todella paljon kallistua Munamiehen puoleen:DDD

Marja Tyrni - Aku Hirviniemi (Putous 2010)
"Ihanaa Suomen kansa! Pannaan suut makiaks!"

Kete Rahkonen - Riku Nieminen (Putous 2010)
"Pontikkaa!Piimää! Penalty Shot! Isänsä poika!"

Jone Riksusta - Eero Ritala (Putous 2010)
"IME PARSAA!! MÄ HAKKAAN SUN FAIJAS!!"

Munamies - Riku Nieminen (Putous 2011)
"Pieni muna,iso sielu!"

Perjantaina sitten menin mun teatterikaverin kanssa kylälle..Hengailtiin siellä ja käytiin seppälässä,tiimarissa,pirkkis-kirpparilla ja tälläisessa vahinkopalvelu-myymälässä. Seppälästä ostin uuden laukun. Olin jo aikani katsellut tilavampaa laukkua. Sieltä löytyi sellainen liila kymmenellä eurolla !Kirpparilta löysin pari kirjaa,mutta niistä tulee sit kirjapostaus myöhemmin. Ja vahinkopalvelusta ostin 10 eurolla Greyn Anatomian 2.tuotantokauden. Ja nyt tuo nimi,vahinkopalvelu,saattaa tuoda kuvan oudosta kaupasta,mutta se on sellainen kauppa jonne tulee ylijäämä tavarat kaupoista ja halvemmalla:D






psst. Värjäsin hiukseni tälläisella värilla sunnuntaina:) Me likey! Mutta nyt,see ya! p.s postaus ehdotuksia tulemaan!:D

2 kommenttia:

  1. ime parsaaa ! ps. vieläkin mietin tässä että miksei tajuttu kysyä sitä ketjun kokoa....:D ääk.

    VastaaPoista
  2. Wilma: MÄ HAKKAAN SUN FAIJAS! äh,ei se mittää,ei olis välttämättä mullekaa tullu mielee kysellä::DDDDDD

    VastaaPoista