keskiviikko 19. tammikuuta 2011

She`s only eighteen !

Hah ! Nyt voi sanoo,että olen täysi-ikäinen :) Aikaa outoa:D Kaverit hehkuttivat siitä eilen kamalasti (ainakin Jupsi) ja perhe oli ihan sekaisin::DDDD Mutta nyt lätkin kuvia eiliseltä päivältä. Mitään juhlia mulla ei ollu,ne tulee sit la tällei perheen kesken jne. Saatte sieltä sit juhlakuvia:D

 Sain äitiltä ja siskoilta puuterin lahjaks,sillä mun saama joululahja oli hiukan liian tummaa mulle:)

 Tänään menin myös heti todistelemaan itselleni,että olen täysi-ikäinen ja voin tehdä päätökset jo itse! Menin siis pankkiin tekemään muutamia muutoksia pankkikorttiin yms. Ja sit sain lahjaks tuon korun kun mulla oli synttärit ja sitten sain ilmaisen elokuvalipun ihan mihinkä vaan leffaan! I was soooo Happy!



 Sit olen tuunaillu mun Demi-kalenteria. Ja tietenkin myös sen sisältä:DDDD Mitäs pidätte? Kokeilkaa tekin!
 Illalla ajattelin ihan rentoutua katsellen Greyn Anatomiaa ja Putousta,mutta rupesinkin laittelemaan valokuvia albumeihin:)
 Päivän asu oli tuollainen: Huppari seppälä,farkut seppälä,toppi espirit

2 kommenttia:

  1. ohoohoho oot täysi-ikänenen! ONNEEA:)

    VastaaPoista
  2. Veronika: Joo,tuli täytettyä kuuluisa täysi-ikäissyys::DDD Kiitos!:)

    VastaaPoista