tiistai 25. tammikuuta 2011

Jippijaijei!

Ja koska olen nyt unohtanut postailla vähään aikaan laitan teille ajastukselle postauksen:)
Olen miettinyt jo kauan (HUOM! kauan) lävistystä. En kuitenkaan aio reikä-ämpäriksi vaan ihan joku siisti,nätti ja pieni. Yksi olisi kielikoru ja toinen vaihtoehto olisi tuossa huulessa...En vaan osaa päättää ja päättää sitä tulenko katumaan vai en..Sen saaa kyllä sitten pois jos alkaa kaduttaa yms. Mietitään vielä:D Ja tämä on varma! Otan toisen tatuoinnin. Ensimmäinenhän mulla on yläselässä,lapaluun kohalla ja tykkään siitä aika paljon. Kuvana siinä on aurinko/kuu yhdistelmä. Toinen tatska tulisi jalkaan,tuohon nilkan yläpuolelle ja kuvana toimisi luultavastikin teatteri suru-ja hymynaamiot:) Olenhan innokas teatterinharrastaja ja se kuva on aina vähän kiehtonut mua. Niinpä,jos tuo meidän yksi tuttu haluaisi tehdä sen mulle,niin tämä luultavasti tulisi sitten. Mutta tuo läväri vielä kaivertaa,saa nähdä!
 Kuvassa tatuointini näkyy vähän huonosti,mutta joten kuten paikan saatte ainakin selville:)
Ja muuten,illalla autokouluun ja sieltä Juulialle yöks hikkeileen englantia...Have a nice day you all!

2 kommenttia:

  1. A sad and happy mask sounds interesting.:D

    Have a nice day too!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    VastaaPoista
  2. Marie: Yes I think so too:) You too!

    VastaaPoista